Orienteringsløb for stordrenge og piger i Ballerup OK

Har du lyst til at løbe orienteringsløb, så er du velkommen i Ballerup Orienterings Klub.

I BOK kan du starte hele året, og vi tager både imod begyndere og erfarne børn fra 10 år.

Endvidere er der træning for børn under 10 år i følge med en forælder.

Træning:

Vi træner hver tirsdag fra kl. 17.00 – 18.30 fra klubhuset (mød op kl. 16.45). Træningen foregår mest i Jonstrup Vang og i Lille Hareskov. Husk skiftetøj.

Der tilbydes ca. 3 forskellige baner: 2 km Let, 3 km MellemSvær og 4 km Svær, og der varieres med Par-Løb eller O-tekniske øvelser.

Efter træning samles vi i klubhuset frem til kl. 18:30, hvor vi taler om dagens træning, løb og meget andet, mens vi nyder lidt frugt på klubbens regning (Farfar Michael søger for at frugten er indkøbt).

Hvis du godt kunne tænke dig at prøve orienteringsløb, så mød op til træning eller skriv til kontaktpostkassen  Kontakt@ballerup-ok.dk

Prøv det gratis i en periode, og se om du bliver lige så bidt af det, som alle os andre. Kompas og pandelampe kan lånes af klubben.

Der er ingen træning i skoleferierne.

Al slags vejr:

Træningen gennemføres i al slags vejr, dog ikke i tordenvejr eller ved varsling af hård storm.

Weekend:

I weekenderne tager vi til konkurrenceløb i forskellige skove på Sjælland.

Se klubbens kalender på web, eller på O-service:    "https://www.o-service.dk/#/menuleft/117"

Til forældre:

Det er også muligt for interesserede forældre, efter aftale, at få introduktion til orienteringsløb og løbe/gå i samme tidsrum om tirsdagen.

B&U-træningen foregår samtidig med Tirsdags-Træningen, således at forældre kan deltage i denne, mens deres børn træner deres.

Hold i dag