Hver tirsdag kl. 17:00 er der mulighed for at komme og prøve orienteringsløb ved vores klubhus, Egebjerghuse 27, 2750 Ballerup. Der er dog ikke træning i skolesommerferien.

Mød op, eller endnu bedre skriv i kontaktblanketten nederst på denne side - så ved vi du kommer.

Hvordan foregår det?

Der vil altid være en frivillig instruktør der tager i mod dig, hvis du har givet os besked om at du kommer til træning.

Du vil modtage en kort instruktion og hvis det ønskes bliver der samlet en lille gruppe der følges af instruktøren med masser af fif til at finde rundt ved hjælp af kort og kompas.

For hver gang er der et nyt orienteringskort med lette og svære baner i lokalskovene eller eventuelt i Egebjerg bebyggelsen, som ligger lige ved siden af.

Du kan sagtens vælge gå-tempo, og samtidig få en naturoplevelse, eller du kan vælge at stile mod konkurrenceløb og hastighed - vi har ikke nogle begrænsninger.

I starten vælger flere at løbe/gå sammen i grupper, men man kan også vælge at løbe individuelt - alt efter lyst.

Alder

Klubben har medlemmer fra 6- 90 år gamle, uanset alder kan man altid starte,

Vi har medlemmer som er nye i o-sporten, og som også er i alle aldre - netop fordi der er mulighed for at dyrke idrætten i sit eget tempo, i grupper eller individuelt.

Børn og unge

Vi har en børne- og ungdomsgruppe hver tirsdag(dog ikke i skoleferierne). Alle andre er også velkomne til tirsdagstræningen.

## FORM:1 ##

Vil du prøve o-løb?