Klubmesterskab 2023

Vi har i dag , lørdag d. 25. Februar afholdt det længe ventede klubmesterskab.

På grund af indtrufne forhindringer, Corona virus, har der ikke været afholdt de seneste år, men nu er vi heldigvis kommet videre.

Deltagelsen var desværre ikke så høj, som man kunne have ønsket; men dem der kom gjorde det godt.

Vi hyggede med kage, varm chokolade, kaffe, te og ikke mindst hinandens selskab, indtil alle var i mål, så de rigtige vindere kunne kåres.

Den første pokal: Børn, gik til Linus Wennerberg.

De to næste pokaler: Dame Ungdom, og Herre Ungdom op til 18 år, var der ingen deltagere til.

Dame Elite pokalen gik til Karo Saxtorp Schulz.

Herre Elite pokalen gik til Kasper Ingerslev.

Kasper.jpg

Dame Senior pokalen gik til Maria Krog Schulz.

Herre Senio pokalen gik til Jørgen Skaarup.

Vi siger tillykke til alle vinderne, tak til banelægger Peter Sørensen, popstudsættere/indsamlere, Niels på afstand (i Jylland), Kresten der stod for EDB’en i dag, og alle dem der kom, og var med til at gøre det sjovt, at afholde et mesterskabs løb.

Klubmestrene 2023.jpg