NATCUP 2023/24 - 4. AFDELING onsdag 13. december 2023 (sidst opdateret den 13-12-2023 (tryk evt. opfrisk på siden)).

Løbsområde:

Store Hareskov. Let kuperet overvejende let gennemløbelig sjællandsk løv- og nåleskov, med en del moser, grøfter, stier og veje. Obs: Der er en del væltede træer, som ikke er tegnet ind på kortet.

Mødested og afstande.

Mødested er ved Hareskov S-tog station.Begrænset parkering ved stationen. Tag toget hvis du kan eller gå længere, hvis der ikke er plads på parkeringen ved S-tog station. Alternativ parkering er ved Hareskovhallen(600 m) eller på villavejene. Start er NØ for stationen. Afstand fra stationen til start ca. 200 meter. Afstand fra mål til aflæsning ca. 50 meter. OBS: Der er en vendeplads til busser ved stationen, hvor I ikke må parkere!

Efter løbet er der eftersnak, mexicansk inspireret kikærtesuppe og en anden suppe, rugbrød, pålæg, te/kaffe og bad i Ballerup Oks klubhus. Indkørsel til parkering på mark skal ske fra Skovvej i Ballerup GPS: 55.7537530, 12.3738375 . Hvis du ikke er i bil, kan du sikkert få et lift ned til Ballerup Ok klubhus af en anden løber. Der går busser ud for klubhuset.

Starttid

Fællesstart for klasserne D3, H3, D4, H4, D5 og H5 kl. 18:45.

Fællesstart for klasserne H1, D2 og H2 kl. 18:50.

Cirka banelængder:

H1 – 8.000 m,

D2/H2 – 6.000 m,

D3/H3 – 4.500 m,

D4/H4 – 3.000 m,

D5/H5 – 4000 m,

Max. tid 2 timer – Posterne inddrages fra kl. 20:50

Startnumre og startlister

Kortene er mærket med startnummer, klasse, navn og klub. Startlister med startnumre offentliggøres på Natcup-hjemmesiden. Desuden er de ophængt ved start. Der er ingen løse postdefinitioner.

Kort og baner

Store Hareskov, revideret ultimo 2023, ækvidistance 2,5 m. Alle baner er printet på riv fast papir i målestokken 1:7.500. På alle svære baner er der 2 stjerneposter.. Postnumrene er placeret henholdsvis nord og sydøst for disse poster. OBS: Posterne står meget tæt nogle steder, så husk at tjekke postnumrene. Det gælder også stjernepostere

Kontrolsystem

Der anvendes SportIdent – alle typer brikker. Touchfree er aktiveret på alle postenhederne på nær målposten. Det vil sige at alle løbere skal stemple mål-posten. Lånebrikker(almindelige - ikke touchfree) udleveres ved stævneteltet. Husk Clear og check ved start. Brikaflæsning foregår tæt på målet. Det gælder også for udgåede løbere!

Tilmelding og betaling

Tilmelding via O-service (-20 år inkl.: 60 kr. 21-: 80 kr. pr. løb.). Ved tilmelding opgives nummer på egen SportIdent brik, ellers tildeles automatisk en lejebrik. Salg af baner på dagen((-20 år inkl.: 80 kr. 21-: 100 kr. pr. løb.), så længe lager haves sker ved beregningen tæt på Stationen indtil kl. 18:30 (Betaling med MobilePay til 27 14 90 62 (Annette Bonde) eller kontant på beløbet(vi har ikke byttepenge)).

Resultatformidling

Resultater formidles kun som liveresultater på nettet https://liveresultat.orientering.se/index.php?lang=sv&

O-Track kan tilgås umiddelbart efter sidste start. Endeligt resultat kommer i Winsplits http://obasen.orientering.se/winsplits/online/dk/default.asp?start=true  straks efter løbet.

Stævneorganisation

Banelægger: Annette Bonde. Banekontrol: Claus Cederberg. IT: Niels Aabye, Stævneleder og kontaktperson: Annette Bonde, mobil: 27 14 90 62 eller kontakt@ballerup-ok.dk

Hold i dag