Instruktion Sommer Cup afdeling 3.
Tirsdag 24. juni 2024
Mødested:
På græsplæne ved Ballerup klubhus
Parkering på stævneplads (55.753909, 12.373781).
Følge Parkeringsguidernes anvisninger
Tilkørsel fra Skovvej 147 (skærm ophængt).
Start:
kl. 17.00 - 18.15. Put & Run.
250 m. til start, følg blå/hvid snitzling.
Clear og Check for SI-brikker er ved start
Mål:
250 m. fra stævneplads, følg blå/hvid snitzling, alle også udgåede løbere skal melde sig i mål og får aflæst deres brik – husk brikaflæsning
Udgåede løbere skal melde sig ved brikaflæsning i mål.
Max tid:
2 timer. Postindsamling starter 20.00, så start inden 18:00, hvis du skal bruge lang tid i skoven.
Terræn:
Overvejende løvskov med veludbygget stinet. Skoven er kuperet.
I visse områder er der kraftig undervegetation.
Der ligger væltede træer i skoven som ikke er indtegnet på kortet og en del tætheder er diffuse.
Bemærk:
Passage af forbudte områder må ikke finde sted.
Vis hensyn til både heste, ryttere og mountainbikere
Alle baner krydser Skovlystvej, vær opmærksom på trafik, samt at Egebjerg er en "hundeskov" hvilket betyder at der kan være hunde uden snor.
Banerne Svær 4 og Svær 6 er gaflet.
Væske:
Der vil være vand i målområdet.
Kort:
Lille Hareskov
1:7.500.
Ækvidistance 2,5m. Revideret 2024.
Postbeskrivelser:
Postbeskrivelser på kort.
Der vil også være løse postbeskrivelser ved start
Banelængder:
Let: 3.000 meter, 10 poster
Mellemsvær: 3.700 meter, 12 poster
Svær 3: 3.200 meter, 12 poster
Svær 4: 4.100 meter, 14 poster
Svær 6: 5.800 meter, 17 poster
Svær 8: 7.600 meter, 22 poster
Tidstagning:
Sport Ident, Touch free dog ikke start og mål.
OBS. Lejebrik afhentes af løber i stævneteltet inden i går til start.
Fremkald:
Put & Run, du bestemmer selv din starttid
Husk at tømme, tjekke og starte din brik inden du går i skoven.
Åbne baner:
Der vil være salg af åbne baner på løbsdagen fra kl. 16:30.
Pris: Senior 100 kr., Junior (til og med 20 år) 65 kr.
Betaling med MobilPay
O-Track:
Løbets baner vil blive lagt op på O-track efter løbet
Grill:
Efter løbet tænder Ballerup OK op i grillen, I er velkomne til at medbringe kød og lignende, samt tage madkurven med. Der vil være opstillet et begrænset antal borde og bænke.
Det vil være muligt at købe øl/vand, kage.
Resultater:
Resultater vises løbende online på http://liveresultat.orientering.se/
Det samlede resultat vises på Stævnepladsen.
Efter løbet vises de endelige resultater på BOK’s hjemmeside
Splittider vises på WinSplit efter løbet.
Præmieoverrækkelse:
Vinderne af den gennemgående konkurrence i alle klasser (tilmeldte i O-service til alle tre afdelinger). Derudover vil der være lidt lodtrækningspræmier, som trækkes i forbindelse med brikaflæsning umiddelbart efter målgang.
Hjertestarter:
Hjertestarter og akuttaske vil være tilgængelig ved mål.
Nødnummer til hjælp er: 28 87 16 01
MestHvid Vinimport:
Vil være på stævnepladsen. Der vil være smagsprøver på rosévine, og de vil kunne købes til tilbudspriser på dagen.
Løberministeriet:
Vil være på stævnepladsen og sælge grej til orienteringsløb.
Organisering:
Stævneleder: Henrik Petersen, 28 87 16 01, hep@volleyball.dk, Ballerup OK
Banelægger: Peter Sørensen, Ballerup OK
Banekontrol: Bruno Stub, Ballerup OK