Hjælperplan til natcup 

Opdateret den 28/9-2026

 
HvornårOpgaveHvem
Senest ?Sende baner til banekontrollant 
Senest ?Feedback på baner til banelægger
Senest ?Tjekke om der er toner nok til print.  
 Tjekke om der er rivfast papir nok til print.

Senest ?Udsætte Manilamærker
Senest ?Tjekke Manillamærker 
Senest ?Sende endelig banefil til Niels
Senest ?Udtrække løberne fra O-service og printe forventede antal kortNiels
Senest ?Udtrække løberdatabase fra O-service til brug ved salgs af baner på dagen og VOL. Niels
Senest ?Printe evt. ekstra kort samt navn på bagsiden af alle kort.Annette + Niels
6/1 eller før Klargøre stativer og enheder til udsætningen.
 Klargøre en ekstra post til postnumrene ???samt mål.
 Klargør 2 ekstra poster af post ??.
 Batteritest af SI-enhederne.  
 Tidssynkronisering af SI-enhederne.  .
1
6/1 aften 18-18:30Opsætning af stort blåt telt til bagage ved klubhuset.  3
Senest 6/1Indkøbe mad (Rugbrød(1,5 skive pr. løber) og pålæg)
 Købe ind til 40 liter suppe.
1
7/1 18:00 til ca 21:15Køkkentjansen i klubhuset. Lave suppe og mad klar til 19:30. Vaske op3
7/1 17:50 – 18:50P-vagter i Gul vest + blinkende lys2
7/1 fra kl. 17:00 Snitsling til start med reflexrør.
 Ophæng liste med løbere i startnummerorden og instruktion. 
 Postevand og bægre til løberne. 
 Opsæt et skraldestativ
 Udsætte refleksskærme ved indkørsel på mark ved klubhuset
1
7/1 Forløber - leder alle løberne til Start . Afgang præcis kl. 18:30 1
6/1 eller før Oprydning i lille stue, så der er plads til nogle af løberne1
7/1 fra kl. 17:30 Klargøring af beregning på stævneplads.
 Salg af baner og tidstagning 
2
7/1 kl. 18:15Fællesstart for alle klasser på nær Let bane kl. 18:45.
 Put & run start for Let bane mellem kl. 18:47 og 19:00.
 Husk kort og klokke og 2 sække til overtrækstøj.
3
7/1  kl 18:15Husk udsætning af målpost og snitzling  fra mål til aflæsning1
7/1 kl. 16:30 ved klubhusetPostudsætning4
7/1 kl. 20:30 Postindsamling startet kl 20:45 eller før, hvis alle er kommer i mål  4
7/1 eller senere Nedtagning af bagagetelt, når det er tørt. 3

 
 
 


Noter fra tidligere løb

Madforbrug når aflæsning ikke er i klubhuset og der er Håndboldkamp: 10 liter suppe.
 Postevand(der blev kun brugt 8 liter vand i St Hareskov)


Huskeliste, når løb og aflæsning ikke er ved klubhuset

Kompressor/batteri, It-udstyr, telt?
 Kort, Liste med løbere i startnummerorden. 
 Gule veste, Bord og stole,
 Klokke og fløjte. Plastiksække, Havelys, ild, Lys til beregningen.
 Ekstra stativer til at ligge oven på kortene ved start.
 2 gamle metalstativer til målposterne. 
 Postevand(der blev kun brugt 8 liter i St hareskov) og bægre til løberne
 Hjertestarter


 

 


Hold i dag

Instagram