Hjælperplan til natcup 

Opdateret den 27/11-2026

  
HvornårOpgaveHvem
Senest 10/12Sende baner til banekontrollant inklusiv fysisk kontrol af at kort og postplacering passer sammen. Desuden skal der laves Udsætningsbaner. Morten
Senest 12/12Feedback på baner til banelæggerGregers
Senest 3/12Tjekke om der er toner nok til print.   Tjekke om der er rivfast papir nok til print.Niels
Senest 31/12Udsætte ManilamærkerMorten
Senest 1/1Tjekke Manillamærker Gregers
Senest ????Sende endelig banefil til NielsGregers/Morten
Senest 2/1 Print det forventede antal baner fordelt ligeligt på kombinationerneNiels
Senest 3/1 Udtrække løberne fra O-service og den anden tilmeldingsside. Importere løbere i Meos. og printe forventede antal kort. Samt Niels (+ Annette)
Senest 3/1Udtrække løberdatabase fra O-service til brug ved salgs af baner på dagen og VOL. Niels
Den 5/1 efter 16:00Printe evt. ekstra kort samt navn på bagsiden af alle kort.Annette + Niels
6/1 eller før Klargøre stativer og enheder til udsætningen.
Klargøre en ekstra post til postnumrene 31, 38, 39, 50 samt mål.
 Batteritest af SI-enhederne.  
 Tidssynkronisering af SI-enhederne. 
1
6/1 aften 18-18:30Opsætning af stort blåt telt til bagage ved klubhuset.  3
Senest 6/1Indkøbe mad (Rugbrød(1,5 skive pr. løber) og pålæg).  Købe ind til 30 liter suppe.Annette
7/1 18:00 til ca 21:15Køkkentjansen i klubhuset. Lave mad klar til 19:30. Vaske op. Siri laver en stor portion af  varm flækærte ret. Siri hele dagen.
2 personer 
7/1 17:50 – 18:35P-vagter i Gul vest + blinkende lysMette
7/1 fra kl. 17:00 Snitsling til start med reflexrør.
  Ophæng liste med løbere i startnummerorden og instruktion. 
  Postevand og bægre til løberne. 
  Opsæt et skraldestativ
  Udsætte refleksskærme ved indkørsel på mark ved klubhuset
1
7/1 Forløber - leder alle løberne til Start . Afgang præcis kl. 18:301
6/1 eller før Oprydning i lille stue, så der er plads til nogle af løberne1
7/1 fra kl. 17:30 Klargøring af beregning på stævneplads.  Salg af baner og tidstagning 2
7/1 kl. 18:15Fællesstart for alle klasser på nær Let bane kl. 18:45.
  Put & run start for Let bane mellem kl. 18:47 og 19:00.
  Husk kort og klokke og 2 sække til overtrækstøj.
3
7/1  kl 18:15Husk udsætning af målpost og snitzling  fra mål til aflæsning1
7/1 kl. 16:30 ved klubhusetPostudsætningGregers, Morten + 2
7/1 kl. 20:30 Postindsamling startet kl 20:45 eller før, hvis alle er kommer i mål  4
7/1 eller senere Nedtagning af bagagetelt, når det er tørt. 3



Noter fra tidligere løb

Madforbrug når aflæsning ikke er i klubhuset og der er Håndboldkamp: 10 liter suppe.  Postevand(der blev kun brugt 8 liter vand i St Hareskov)

Huskeliste, når løb og aflæsning ikke er ved klubhuset

 Kompressor/batteri, It-udstyr, telt?
  Kort, Liste med løbere i startnummerorden. 
  Gule veste, Bord og stole,
  Klokke og fløjte. Plastiksække, Havelys, ild, Lys til beregningen.
  Ekstra stativer til at ligge oven på kortene ved start.
  2 gamle metalstativer til målposterne. 
  Postevand(der blev kun brugt 8 liter i St hareskov) og bægre til løberne
  Hjertestarter

Hold i dag

Instagram